woensdag 14 november 2012

Superleuke post & Secret Santa

Hallo iedereen!

Héél erg bedankt voor al jullie leuke reacties bij mijn vorige berichtje en bij mijn eerste give away! Daar kan je nog steeds meedingen tot 1 december!
Zelf doe ik hier in blogland ook af en toe mee met al die fijne give aways, en een tijdje geleden was ik de gelukkige! Vandaag zat mijn allereerste gewonnen give away bij de post, zo leuk! Deze leuke dingen stuurde KnutselMar van Ranja met een rietje me toe:



Een lekker bakreceptje (kan ik eens uitproberen!), een schitterend en lief kaartje met gebak, perfect uitgekozen thee (zie die labels!), bijpassende kaarsjes en ... mijn allernieuwste mascotte mét cupcake :-)


Ik vind het super dat ze er zo'n persoonlijk pakketje van gemaakt, dus ontzettend BEDANKT!!
Ik heb de smaak van die leuke post flink te pakken en doe daarom heel graag mee met Secret Santa editie 2012:

Als het bij jou ook kriebelt, dan kan je alle info hier vinden, je kan je nog inschrijven tot 17 november!

Smakelijke groetjes!
de Bakmadam

9 opmerkingen:

  1. Niks fijners dan blije en leuke post in de brievenbus :-)

    Je hebt een prachtig pakketje ontvangen meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het toch heerlijk om fijne post te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwww wat ontzettend leuk en het is je zo gegunt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd een leuke verrassing: leuke post ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk pakketje heb je gehad!!!
    ja.. give aways zijn zoooooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn toch als er wat op de deurmat valt! :-) Leuke gewonnen give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi you have got an award. See on my blog please.

    BeantwoordenVerwijderen