donderdag 22 november 2012

Hoor wie klopt daar...

Hallowkes!

Dinsdag weer naar de les geweest en aangezien de Sint in 't land is, was het thema snel gekozen. We leerden holfiguren maken, fruitjes in marsepein en gaven een speculaas een jasje van chocolade.
De Bakmeneer is nog altijd fervent voetballer, zowel in de zaal als op het gras, dus voor hem maakte ik dan ook nog maar een voetbalschoentje in chocolade. Scoren noemen ze dat :-)



Verder bakte ik de voorbije dagen ook nog wat cupcakes, en wel voor een jarige broer en zus. Annelien had graag cupcakes met paardjes en honden, en voor Thijs mochten het deze vreemde vogels zijn:

 

Verder ben ik volop bezig met nadenken over en voorbereidingen treffen voor mijn eerste give away (schrijf je hier in tot 1/12) en voor een taart die ik dit weekend ga maken. Wordt dus vervolgd!

Smakelijke groetjes, fijne donderdag nog!
de Bakmadam

17 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwww angry bird ha ha die zijn even gaaf zeg!!!!!!!! ook de andere cupcakes mogen er zijn en wat voor prachtige chocolade creatie s heb je gemaakt zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuke chocolade figuren! en daar zal je inderdaad mee scoren :-)
    Mooie cupcakes ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer zoooo lekker uit allemaal, maar ook zo mooi, veel te mooi om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, daar zul je zeker mee scoren!!!
    Wat geweldig lekker en mooi weer allemaal... zucht... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oww wat leuk dat fruit.. die appel is net echt!!
    prachtige cupcakes en lekkere chocolade..
    owww ben blij dat ik dit alleen met mijn ogen kan eten.. anders zat er zo weer kiloooooos aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit hier weer verlekkerd te kijken naar je foto's. Het ziet er weer lekker en mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai! Dat is hier allemaal om ter mooist en lekkerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die AngryBirds zouden hier ook met gejuich onthaald worden! Super! En ohhhhhhh marsepein!!!! Mmmmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. *zucht* ik bewonder je talent meis!
    Wat een schitterende creaties weer!!!!!

    Ga zo maar even richting keuken .... kijken of daar nog wat te snaaien valt .... heb weer trek ..... hoe kan dat nou? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat ziet dat er weer allemaal lekker uit. En ook zo mooi gemaakt. Knap hoor, ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van talent gesproken! dikke proficiat schitterend.
    AL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/11/in-picture-en-uitslag-snelle-vlopkes.html

    feliesssssssssssssssssssssssssssssssss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik zie nu je achtergrond wat GAAAAAAAAAAAAFFFFFFF

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik vind het nog wat druk, die achtergrond, nog even wennen. Zien of ik daar dit weekend nog wat kan aan sleutelen ;-)
      Mijn mailtje is ondertussen verstuurd naar je, dankjewel!!

      Verwijderen
  14. scoren jaja dat heb je zeker gedaan. Die chocolade ziet eruit om op te.... neen veel te mooi om op te eten hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zie ik allemaal weer leuke dingen en zo mooi gemaakt, dat geeft toch iedere keer weer veel kijk en smul plezier hier ;o)

    BeantwoordenVerwijderen