woensdag 1 oktober 2014

Lang geleden... maar niet stil gezeten!

Hallo iedereen!

Wat is het inderdaad lang geleden dat ik hier een berichtje plaatste. Hoe dat komt? Tal van redenen. Maar de hoofdreden is waarschijnlijk heel simpel: te veel dat ik wil doen, in wat te weinig tijd. Zoveel plannen, zoveel ideeën, zoveel nog op het to do - lijstje. En dat bloggen komt er dan ineens niet meer van.

Ik ben wel blijven lezen op andere blogs, blijven sneukelen op Pinterest, blijven goesting hebben in nieuwe plannen, blijven reizen, blijven werken ... en blijven bakken.








Maar naast de vertrouwde dingen, waren er ook nieuwkomers. Zo startte ik in september met twee nieuwe opleiding. Eentje voor mijn werk, en eentje voor de goesting. Na het bakken waag ik me (zoals velen, maar wauwie wat een schitterende dingen te vinden op jullie blogs!) aan het naaien. Ik was tot nu toe een autodidact en prutste wel wat in mekaar, maar helemaal niet volgens de regels van de kunst. Voorlopig daar geen beeldmateriaal van, maar wie weet.

En in tussentijd, hou je haaks!

Smakelijke groetjes!
de Bakmadam

9 opmerkingen:

  1. Ha! Mooie baksels weer en ben benieuwd naar je naaisels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent! Wat een kunstwerken heb je gemaakt in de tussentijd...
    Ik ben een leek wat naaien betreft, ben benieuwd wat je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Acchhhhh tof wat van je te horen! Ik mis je hoor! Allé goed zeg, beginnen naaien ... je gaat daar zoooo veel plezier van hebben, echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal zo lekker uit!! En die Maja is echt wel het leukst van al :-) Maar nog meer content dat je aan het naaien bent geslagen collega ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai mijne frak, niet te geloven waar jij de tijd vindt voor al deze realisaties en nieuwe uitdagingen aan te gaan.
    Alvast veel succes met je naai cursus!
    Liefs P en AL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer echt super lekker uit! Hoe lang ben je eigenlijk bezig met zo'n mooie taart? En wat leuk dat je op naailes gaat! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!
    Hier gaat ie zijn gangetje. Het huis bevalt echt super en ik ben ook weer terug aan het werk bij mijn vorige werkgever. Mijn blog is idd erg stil, op de een of andere manier ontbreekt mij de rust om het bloggen op te pakken. Wel post ik zo nu en dan een fotootje op instagram, ook erg leuk en net iets makkelijker dan een hele blogpost schrijven :)
    Fijne werkweek! Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw! geweldig seg! Wat een kleurrijke en mooie creaties, love it!
    Ik volg je blog via Google friend connect, ben benieuwd naar meer!
    x Sarah

    http://tastinglifestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin cetak buku murah wish you deign to visit my website, thank you :) cetak buku umroh haji

    BeantwoordenVerwijderen