zondag 16 februari 2014

3 x hoera!

Goeiemiddag!

Ik weet het, het was hier stilletjes de laatste tijd. Door drukke dagen en veel om mee bezig te zijn, heb ik het bloggen een beetje verwaarloosd. Gelukkig is het met het bakken nog niet zo ver gekomen.

De voorbije maand maakte ik deze vrolijke taartjes voor drie jarige meisjes:
Slagroomtaartje voor Lieze, gevuld met chocoladebavarois:


Stapeltaartje voor Noor, ook met chocoladebavarois


Prinsessentaart voor Alixe, met bavarois van chocolade en framboos en bijpassende cupcakejes:

 
Smakelijke groetjes!
de Bakmadam

4 opmerkingen:

  1. Oh oh oh, je bent goed bezig geweest! Het ziet er weer heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks al de andere drukke bezigheden ben je het bakken en versieren, gelukkig niet verleerd. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn nog eens wat van je te horen/lezen! En ik zie dat je het nog niet verleerd hebt om mij te doen watertanden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, alles oké met jou?? Ik mis je hier in blogland! Groetjes, Trui

    BeantwoordenVerwijderen