zondag 31 maart 2013

Vrolijk Pasen!

Goeiemiddag iedereen!

Bedankt voor jullie reacties bij mijn vorige berichtje ... beetje me-time zal inderdaad wel deugd doen / nodig zijn / op het goeie moment komen. Nog 1 weekje doorbijten (en veel werken) en het is zo ver.

Voor de nieuwsgierigen: de voorontwerpen van onze uitnodigingen zagen er geweldig uit. Ze had er wel meer dan 20 verschillende gemaakt en ze waren allemaal leuk. Beetje keuzestress dus! We hebben wat dingen gekozen en gecombineerd, en over twee weken gaan we weer terug naar het resultaat kijken. Vind het nu al spannend!

Nog meer trouwnieuws: gisteren zijn we ringen gaan kiezen. Dat ging ietsje vlotter dan de uitnodigingen (op 1,5u gekozen, vlotjes toch?) en ze zijn dus vanaf nu officieel in de maak. Goed bezig hè! En plezant, zo'n trouwvoorbereidingen, ik raad het iedereen aan :-)

Tenslotte, met de groeten van Jip & Janneke, wens ik jullie hele fijne paasdagen toe! Geniet er van!



Smakelijke groetjes (met al die chocolade van de paashaas / paasklokken)!
de Bakmadam

9 opmerkingen:

  1. De voorbereidingen zijn heerlijk en daar moet je héél erg van genieten. Ik heb je vorige berichtje gemist volgens mij. Maar inderdaad, even de tijd voor jezelf nemen! Fijne Paasdagen! Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor al die voorbereidingen. maar wel druk en veel te kiezen.... Gneiet er maar zoveel als mogelijk van, voor je het weet is het weer voorbij. Nu eerst de Paasdagen.
    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je maar 1x mag trouwen hé???!!!
    Klinkt allemaal heel goed!

    Jij ook hele fijne paasdagen! Rustig aan!
    En ♥ het Jip en Janneke plaatje! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh mijn favorietjes op de foto! :-) Geniet van al die voorbereidingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook voor jou Fijne Paasdagen :-) de laatste loodjes wegen het zwaarst, nog 1 weekje, hup hup!

      Verwijderen
  5. Volgens mij gaat het erg goed met de voorbereidingen, fijn! Wat super ook dat er zoveel voorontwerpen ontworpen waren. Niks zo fijn als mensen die echt hun best voor je doen :)
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke voorbereidingen..*zucht* lijkt mij ook nog wel eens wat...

    Geniet ervan..en nog even heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne Paasdagen meis!!!!

    Een lekker genieten van al die voorbereidingen.... die zijn bijna net zo leuk als de dag zelf hoor hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja de 'voorpret' is ook al leuk en het wordt allemaal steeds echter hé! Fijne Tweede Paasdag!! Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen